7 cele mai frecvente greșeli ale antrenamentului de vară

7 cele mai frecvente greșeli ale antrenamentului de vară

    Am vorbit despre importanța hidratării în antrenament la temperaturi ridicate. Cu toate acestea, există anumite aspecte de discutat dacă vă antrenați în aceste condiții, altfel puteți face mai mult rău decât bine pentru sănătatea dvs.

    Odată cu umiditatea și creșterea temperaturilor, este important să avem o listă de verificare a ce să facem și să nu facem, pentru a ne menține atât de în siguranță și pentru a asigura o performanță mai bună.

    Hidratarea este o necesitate super importantă, nu este nimic nou. Cu toate acestea, mulți oameni ingerează lichide doar atunci când simt setea foarte puternic.

    Exercițiile în soarele de vară înseamnă că, corpul nostru folosește apa pentru a-și regla temperatura. Când intrăm în starea de deshidratare, oboseala este instalată și performanța noastră se oprește și tocmai din același motiv trebuie să continuați să beți pe tot parcursul antrenamentului, chiar dacă nu vă este sete.

    Ceea ce se întâmplă în multe cazuri este că, înainte de a ne fi sete, am intrat deja în primele stări de deshidratare și că, deși nu sunt periculoase, ne-ar putea împiedica performanțele și ne pot face să ne simțim mai lenți.

    După cum am menționat în articolul despre hidratare, beți lichide la fiecare 10/15 minute de antrenament, mai ales dacă este un antrenament lung.

    Nu folosiți protecție solară.

    Chiar dacă pare parțial înnorat în aer liber, soarele de vară este încă intens. Înainte de a merge la antrenament în aer liber, aplicați o cremă pentru protecție solară cu factor de minim 30.

    Aplicați din nou la fiecare două ore în antrenamente moderate sau la fiecare 45 până la 60 de minute în timpul antrenamentelor intense. Știm că tonul pielii bronzate este atrăgător, dar gândește-te mai întâi la siguranța ta în loc de estetică.

    Nu verificați ceasul înainte de antrenament.

    alearga vara dimineata

    Când vine vorba de antrenament în aer liber, amintiți-vă că temperaturile de vară încep să crească la începutul zilei. Evitați antrenamentul între orele 10 și 16 pm, care este de obicei cea mai proastă perioadă în ceea ce privește valurile de căldură.

    Antrenează-te dimineața devreme sau așteaptă după-amiaza târziu / seara devreme. Dacă nu aveți altă opțiune decât să vă antrenați în cele mai toride ore ale zilei, vă rugăm să alegeți locuri care sunt la umbră.

    Nu încetinești ritmul de antrenament.

    Reacția fiecărei persoane la căldură este puțin diferită, dar un studiu din 2007 a constatat că ritmul cardiac crește la temperaturi peste 18,3 grade – și chiar mai mult dacă aerul este umed, ceea ce face antrenamentul mai greu. Dacă nu ajustați ritmul de antrenament la stresul suplimentar al căldurii, vă veți supune la niveluri semnificativ mai mari de efort, care vă vor epuiza energia într-o clipire a ochilor.

    Nefolosind îmbrăcămintea adecvată.

    Hainele foarte strânse sau piesele 100% din poliester nu sunt cele mai bune alegeri pentru a te antrena în aer liber pe timpul verii. În schimb, alege haine mai largi și mai ușoare. Scopul pentru amestecuri de bumbac sau sintetice, sunt mai „respirabile” și ne mențin „proaspete” în timpul antrenamentului.

    Electroliți!

    Temperaturi ridicate, mai multă transpirație, mai multe pierderi de electroliți. A bea doar apă la temperaturi ridicate ajunge să nu fie suficient. Concentrați-vă pe amestecurile de băuturi care au minerale precum sodiu, potasiu, magneziu, calciu și clorură.

    Lipsa oricăruia dintre acești electroliți ar putea afecta intensitatea performanței, crampele sunt cele mai frecvente care apar cel mai des.

    Mergând la limită în mod constant.

    Pregătirea intensă în această căldură este o greșeală foarte frecventă pe care o comit mai multe persoane, în special începătorii. Da, ne dorim să arătăm sănătoși pentru vacanța de vară, dar asta ne poate costa mai mult decât ne gândim.

    Trecerea peste limita efortului fizic in perioade calduroase este cea mai ușoară cale de a ne epuiza corpul. Atenție întotdeauna la semnele pe care vi le oferă corpul. Dacă vă simțiți amețit, slab sau greață, ascultați-vă corpul și opriți-vă.

    Nu uitați că avem un singur corp, la fel de bine îl putem păstra în cel mai bun mod posibil sau il putem distruge dacă nu luăm toate aspectele înainte de a ne apuca de de exerciții fizice susținute.